Regulamin Sklepu Internetowego Polmar

1. Postanowienia Ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z internetowego sklepu Polmar, dostępnego pod adresem [adres_strony].

1.2. Sklep prowadzony jest przez firmę POLMAR, z siedzibą w os.Łęg Górny 147B, 34-451 Tylmanowa.

1.3. Klient, dokonując zakupu w sklepie, akceptuje warunki niniejszego regulaminu.

2. Złożenie Zamówienia

2.1. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową sklepu.

2.2. Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje automatyczną potwierdzającą wiadomość e-mail z podsumowaniem zamówienia.

3. Płatności

3.1. Sklep oferuje formy płatności, takie jak pobranie, płatność internetowa

3.2. Zamówienie zostanie wysłane po potwierdzeniu dokonania płatności.

4. Dostawa

4.1. Koszty dostawy pokrywa klient, chyba że inaczej zaznaczono podczas składania zamówienia.

4.2. Termin dostawy zależy od dostępności produktów i miejsca dostawy.

5. Zwroty i Reklamacje

§1. Postanowienia Ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady zwrotu i wymiany towarów zakupionych w sklepie internetowym POLMAR zwanym dalej "Sklepem".

Sklep prowadzony jest przez Marian Michałczak "POLMAR", z siedzibą os.Łęg Górny 147B, 34-451 Tylmanowa.

Kontakt ze Sklepem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: polmarobuwie@gmail.com .

§2. Prawo do Odstąpienia od Umowy

Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem).

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

§3. Zwrot Towaru

Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.

Towar należy odesłać na adres: Zabrzeż 368, 33-390 Łącko, na koszt Konsumenta.

Towar zwracany powinien być w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oraz z dołączonym dowodem zakupu (paragon lub faktura).

Sklep zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

§4. Wymiana Towaru

Konsument ma prawo do wymiany towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Towar wymieniany powinien być w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oraz z dołączonym dowodem zakupu (paragon lub faktura).

W przypadku różnicy w cenie wymienianych towarów, Konsument zostanie poinformowany o konieczności dopłaty lub o zwrocie nadpłaty.

Nowy towar zostanie wysłany do Konsumenta niezwłocznie po otrzymaniu przez Sklep towaru przeznaczonego do wymiany i ewentualnej dopłaty.

§5. Reklamacje

Sklep zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad.

W przypadku stwierdzenia wady towaru, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji.

Reklamację należy zgłosić na adres e-mail: polmarobuwie@gmail.com lub pocztą tradycyjną na adres: Zabrzeż 368, 33-390 Łącko

Reklamacja powinna zawierać opis wady, okoliczności jej powstania, datę jej stwierdzenia oraz żądanie Konsumenta.

Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Konsumenta o wyniku postępowania reklamacyjnego.

 

 

6. Ochrona Danych Osobowych

6.1. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

6.2. Klient zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

7. Postanowienia Końcowe

7.1. Regulamin może ulec zmianie. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna na stronie sklepu.

7.2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

Trwa ładowanie strony...